Ukoliko klijent ima neku primjedbu na isporučenu robu, reklamaciju može izvršiti na licu mjesta. Potrebno je da odmah pregleda robu i vrati sporni artikal dobavljaču. Butik zdrave hrane Zelenara se obavezuje da će u roku od 24 sata isporuči isti ili drugi proizvod.
U slučaju da klijent nije u mogućnosti odmah pregledati isporučenu robu nego tek nakon nekoliko sati, a najviše 24, potrebno je da klijent dostavi sporni artikal u Butik zdrave hrane Zelenara te će artikal biti zamijenjen.
Reklamacija i povrat robe je moguće ako:
- Prilikom prijema pošiljke – ukoliko je pošiljka iz nekog razloga otvorena ili fizički oštećena, kupac treba odbiti prijem pošiljke.
- Ako proizvod ne odgovara karakteristikama, količini onoga koji ste naručili – obavijestiti prodavca
- Ukoliko proizvod ima grešku ili oštećenje koje nije nastalo tokom transporta – obavijestiti prodavca.
Za svaki kupljeni proizvod moguće je izvršiti povrat ukoliko proizvod nije korišten. Proizvod je moguće vratiti ako kupac posjeduje račun, originalno upakovan proizvod (za proizvode koji dolaze u svojoj ambalaži).
Za povrat proizvoda kao i sva dodatna pitanja možete kontaktirati na broj: 061324040.
Napomena:
U slučaju povrata robe kupac snosi troškove transporta.